سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیین دانایان







در آستانه سالروز رحلت رسول خدا(ص)ایراد شد؛

هتاکی های بی شرمانه سخنران جلسات اصلاح طلبان به ساحت پیامبر اعظم (ص)






  مجتهد شبستری با جسارت به ساحت پیامبر اعظم (ص) ،قرآن کریم واسلام، عصمت پیامبر (ص)را به تمسخر گرفت.
  محمد مجتهد شبستری در سخنانی در دانشگاه صنعتی اصفهان در تناقضی آشکار با آیات صریح قرآن درتشکیک عصمت رسول خدا(ص) ، مدعی راه یافتن اوهام و تردید وحتی ارتکاب گناه و عصیان از سوی ایشان شد وگفت:پیامبر وظیفه شان فقط دعوت مردم به سمت خدا بوده و در همین وظیفه خود عصمت داشته‌اند و هیچگاه از این وظیفه غافل نشده‌اند . اما از نظر انجام گناهان نمی توان عصمت برایشان در نظر گرفت.
این مدعی روشنفکری در ادامه سخنان خود که با واکنش برخی از دانشجویان نیز همراه بود پا را از این نیز فراتر نهاده، مدعی وجود نقص در قرآن، اسلام وپیامبر(ص) شده و ادعیه امامان (ع)در عرض نیاز به درگاه الهی که به اعتقاد عرفا آموزش شیوه دعا و مناجات به بندگان می باشد،را موید سخنان خود قرار داد و گفت:این نشان می دهد در خلوات خود دچار گناهان بسیاری شده اند.
 سخنران جلسات اصلاح طلبان در ادامه سلسله جسارت های خود به ساحت رسول خدا وامامان معصوم (ع) با ایراد اتهام دروغ پردازی به ایشان در استغاثه به درگاه الهی اظهار داشت: حالت دیگری را می توان فرض کرد که این عبادات، دروغین و برای متمایل کردن افکار عمومی به خود بوده است. یا از خدا می خواهند که "خدایا مرا بهتر از آنچه مردم تصور می کنند قرار ده " یعنی اینکه بعضی که آنها را نور می دانند تصوری مبالغه آمیز است.
ادامه مطلب...



ارسال شده در توسط آیین دانایان